Naar hoofdinhoud Naar hoofdnavigatiemenu

Externe Inhuur

Werkgebied dienstverlening, foto van Arnoud Verhey

Rotterdam kent complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaves. Hier hebben we diversiteit en daadkracht voor nodig. Daarom zoeken we regelmatig zzp-ers of tijdelijk externe inhuur medewerkers. We werken voor een stad van uitersten, waar voor gedreven vakmensen en ambitieuze professionals veel te halen én te brengen valt.

Onze werkwijze

Via Dynamisch Aankoop Systeem Negometrix zetten we tijdelijke opdrachten open in de markt. Hiermee voldoen we aan de Europese Aanbestedingscriteria. Wil je invulling geven aan tijdelijke opdrachten? Of heb je een goede kandidaat beschikbaar? Dan dien je eerst een account aan te maken. 

Schrijf je in op Negometrix            Al een account? Log direct in op Negometrix

Onze voorwaarden

Zowel zelfstandig professionals als organisaties die personeel uitzenden of detacheren kunnen reageren op opdrachten. Door je in te schrijven ga je akkoord met onze Gunningsleidraad. Je kan niet afwijken van deze leidraad, omdat wij alle partijen onder dezelfde voorwaarden willen laten aanbieden. Kijk ook eens naar deze handige documenten: algemene inkoopvoorwaardenaanvulling op de algemene inkoopvoorwaarden en snelstart aanmelden.

Inhuren doen we zo

De tijdelijke opdrachten worden uitgezet binnen 8 verschillende categorieën, namelijk:

  • Administratief (ondersteunende functies)
  • Bouw, Techniek en Engineering
  • Financiën en Inkoop
  • Huisvesting en Facilitair
  • IT en ICT
  • Juridisch, Communicatie en HR
  • Sociaal Domein
  • Zorg en Welzijn

Elke opdracht bestaat uit een aantal selectiecriteria waaraan de professional moet voldoen. De aanbiedingen met de beste match op basis van prijs- kwaliteitverhouding komen bovenaan in de ranking. Eindig je als kandidaat boven aan de ranking? Dan nodigen we je uit voor een verificatiegesprek. Blijkt uit het gesprek dat je het beste aansluit bij de selectiecriteria? Dan dien je voor de start (binnen 7 kalenderdagen) van de opdracht bewijsstukken aan te leveren in Negometrix.

Onze backoffice verzorgt de administratieve afhandeling. Je ontvangt een bevestiging van de opdracht, dit bestaat uit een inkoopordernummer en de opdracht met daarin de gunningscriteria.

Meer informatie

Neem voor vragen over je account en gebruik van Negometrix  of DAS systeem contact op met de servicedesk Negometrix, telefoon 085 - 20 84 666. De servicedesk is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Heb je specifieke vragen voor onze externe inhuur adviseurs? Neem contact op via  servicepuntexterneinhuur@rotterdam.nl.

Wil je weten hoe het is om voor de gemeente Rotterdam te werken? Lees de verhalen van onze mensen:

Ik ben van adviseren op basis van uitgebreid bodemonderzoek

Het verhaal van Raymond

Lees meer